دومین رویداد بین‌المللی موضوع محیط زیست در شیراز برگزار می‌شود

دومین رویداد بین‌المللی تدکس با موضوع محیط زیست ۲۶ آذرماه با حضور فعالان و دوستداران محیط‌ زیست در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید ستوده نماینده کنفرانس بین‌المللی تد در فارس گفت: هدف از برگزاری این سلسله رویدادها، ایجاد آینده‌ای بهتر با کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به نصف مقدار کنونی و همچنین رقابت برای رسیدن به جهانی با کربن صفر و جهانی امن‌تر، پاک‌تر و منصفانه‌تر برای همهاست که با محوریت تبادل ایده و تجربه سخنرانان در زمینه‌انرژی‌های تجدیدپذیر، مخاطرات اقلیمی، آلودگی هوا و کمربند سبز شهری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet، تمرکز بر محیط زیست و توسعه پایدار است، عنوان کرد: در این رویداد افرادی همچون بهمن ایزدی، خدیجه کاترین رضوی، معصومه محرر، محمدعلی رضایی، مائده سلیمی و مریم شهبازی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و ما میزبان مسئولان و مدیران بخش خصوصی و دولتی، فعالان و متخصصان حوزه محیط زیست، سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط‌زیست و فعالان و متخصصان جامعه دانشگاهی در این دوره خواهیم بود.

ستوده اظهار کرد: دومین رویداد TEDxNeshatstreet، در تاریخ ۲۶آذرماه ۱۴۰۰ در محل سالن مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و ما به‌صورت حضوری و همزمان به‌صورت مجازی و برخط از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس tedxneshatstreet@ و سایت https://evand.com/events/tedxneshatstreet میزبان علاقه‌مندان خواهیم بود.

او اضافه کرد: این رویداد بین‌المللی، با تلاش و پیگیری۱۰ماهه یک تیم ۳۵نفره متشکل از جوانان داوطلب و با حمایت بیش از ۹سازمان و کسب‌وکار دغدغه‌مند برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به رویداد‌ها و سخنرانی‌های تد در استان فارس می‌توانند از طریق درگاه‌های رسمی این رویدادپیگیر اطلاع‌رسانی‌های آینده باشند.

ستوده خاطرنشان کرد: رویداد بین‌المللی تد TED یک مجموعه کنفرانس‌های جهانی است که توسط یک سازمانی غیرانتفاعی خصوصی با شعار «ایده‌ها ارزش انتشار دارند» در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

او گفت: تمرکز کنفرانس‌های تد بر تکنولوژی است که سخنرانی‌هایی از موضوعات علمی، فرهنگی و دانشگاهی را در برمی‌گیرد. اینسخنرانی‌ها یک طیف وسیع از موضوعات را از تحقیق و علم به‌صورت عملی و فرهنگ که عمدتاً به شیوه‌ی داستان‌گوییبیان می‌گردد، شامل می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: رویداد بین‌المللی تد TED در استان فارس، اولین برنامه‌یخود را به دور از اهداف مالی و صرفا عام‌المنفعه در راستای انتشار ایده‌های ارزشمند فعالیت رسمی خود، با موضوع "موفقیت" و سخنرانی افراد موفق در حوزه‌های مختلف ازجمله حسام ناصری آهنگساز و تنظیم کننده، دکتر محمدعلی صحرائیان متخصص مغز و اعصاب، امیرعباسکاشف معمار و طراح محصول، آرمان ولیان مدرس اصول رفتار حرفه‌ای کسب و کار، در سال ۱۳۹۹ با استقبال بیش از دوهزار نفر مخاطب آنلاین از سراسر کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار