گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند. برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


احمد وحیدی، وزیر کشور تصاویری از نشست با فرزندان شهدای شاغل در این وزارتخانه را در فضای مجازی منتشر کرد:

پست وحیدی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح پستی را درباره ۱۰۰ روز تحول و تعالی در صفحه اش به اشتراک گذاشت:

"۱۰۰ روز تحول و تعالی؛ بمناسبت صد روزه شدن خادمی امیر سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی به عنوان متصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران"

پست آشتیانی

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته پژوهش پستی را در صفحه اش منتشر کرد:

"به مناسبت هفته پژوهش از دستاورد‌های مرکز ماهواره دانشگاه علم و صنعت به عنوان یکی از چندین مرکز پیشروی علمی کشور در تولید ماهواره بازدید کردم. باید به همت والای دانشمندان جوان این کشور دستمریزاد گفت که با کار و مجاهدت شبانه‌روزی آن هم در شرایط تحریم به پیچیده‌ترین فناوری‌های روز دنیا دست پیدا کرده اند.
به امید روزی که شاهد رشد و بالندگی صنعت فضایی کشور و استفاده از سرریز فناوری‌های حوزه فضایی در سایر صنایع و زندگی روزمره مردم باشیم."

پست زارع پور

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امورخارجه توئیتی درباره دیپلماسی و رفع اختلاف در حسابش منتشر کرد:

"بعضی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می‌کنند. ما سریعا پیشنهادهای‌مان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلافات کم شود.
دیپلماسی، خیابانی ۲ طرفه است. اگر اراده‌ای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب سریع هموار می‌شود."

توئیت باقری کنی

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور  درباره تحول و توسعه عمیق اقتصادی نوشت:

"در دولت سیزدهم، تصمیم جدی بر جراحی‌های عمیق اقتصادی داریم و البته این جراحی‌ها باید فنی باشد و ما این کار را از حوزه تجارت شروع کردیم. این عزم در میان وزرای صمت، اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی وجود دارد که بخشنامه‌های مخل تجارت و صادرات صادر نشود."

توئیت رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار