معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سهمیه واکسن آسترازنکا بر اساس نیاز استان به گیلان تخصیص می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه سهمیه جدید واکسن آسترازنکا در استان توزیع شده، گفت: تمامی کسانی که دز اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده و زمان دریافت دز دوم آنها فرا رسیده می توانند، طی روزهای آینده به مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه کرده تا واکسن آنها تزریق شود.

او افزود: در صورتی که مردم با مراجعه به مراکز واکسن موفق به دریافت واکسن آسترازنکا نشوند، نگران دریافت آن نباشند زیرا در ابتدای هفته آینده، مجددا سهمیه جدید واکسن آسترازنکا به استان اختصاص می یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دریافت دز های دوم و سوم واکسن باید از اولویت های زندگی مردم باشد، گفت: هر فردی که واکسن دریافت می کند می تواند در ایجاد ایمنی جمعی نقش بسزایی ایفا کند.

آبتین حیدرزاده تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون کرونا که با سرعت در حال انجام است، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هم باید توسط مردم رعایت شود تا بتوان این بیماری را تحت کنترل در آورد.

تاکنون بیش از ۸۳ درصد مردم استان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و فرایند واکسیناسیون در استان، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
من وخانواده من دودزراواکسن استرازنکازدیم واگردزسوم استرزنکاباشه واکسن خواهیم زددرغیراینصورت هیچ واکسن دیگری رانخواهیم زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۰ دی ۱۴۰۰
همسر من هنوز نتونسته دوز دوم آسترازنکا رو بزنه هیج جا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
کوواکسن استرازنکاماکه پیدانمیکنیم الکی حرف میزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فقط الکی حرف میزنند