حضور ۹ کاراته کار در مسابقات قهرمانی آسیا/حضور تیم والیبال نشسته در رقابت‌های لیگ دسته یک

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور ۹ کرمانشاهی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی کشور قزاقستان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ آذر تا اول دی به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که کاروان ایران هم روز چهارشنبه (۲۴ آذر) به این مسابقات اعزام خواهد شد.

او گفت : مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد و کاروان ایران با ۱۰۰ ورزشکار، مربی و داور به این مسابقات اعزام می‌شود.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور ۹ کرمانشاهی در کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها خبر داد و افزود: در رده سنی بزرگسالان مهدی خدابخشی، علی مسکینی و سامان حیدری در ترکیب تیم ملی کاراته ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

او ادامه داد: در تیم ملی امید بانوان نیز آتوسا گلشاد نژاد، تیم ملی جوانان بانوان ستایش نادری و در تیم ملی جوانان مردان هم امیررضا برزویی از کرمانشاه برای ایران در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

تیم والیبال نشسته کرمانشاه در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک حضور دارد

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان از حضور تیم والیبال نشسته کرمانشاه در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک خبر داد.

عزت اله پرنیان با بیان اینکه تیم کرمانشاه در دور دوم با ۵ تیم مشهد، قزوین، رشت، جیرفت و چالوس هم گروه است، گفت: این رقابت‌ها از ۲ دی ماه به مدت ۴ روز در چالوس برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه تیم کرمانشاه یکی از ۴ تیم برتر در رقابت‌های قهرمانی کشور است پیش بینی ما این است که تیم کرمانشاه از این دور نیز صعود کند.

پرنیان ادامه داد: در این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

او افزود: بیش از ۴۰۰ ورزشکار عضو هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه هستند که از این تعداد ۱۳۰ نفر مدال آور به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.