مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با پایان مهلت نام‌نویسی جامعه هدف در سی و سومین جشنواره امتنان، یک هزار و ۲۲ نفر از کارگران استان درجشنواره ثبت‌نام کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش براساس اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار هر سال در سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیرو‌های مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت : نام‌نویسی در سی و سومین جشنواره امتنان، از ۲۷ مهر سالجاری آغاز و پس از یک نوبت تمدید تا ۱۲ آذر از طریق سامانه جشنواره ادامه داشت.

وی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان در سی و سومین جشنواره یک هزار و ۲۲ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان است اظهارداشت: این آمار به نسبت سال ۹۹ رشد ۳۹ درصدی میزان مشارکت جامعه هدف را در استان نشان می‌دهد.

جهاندیده بیشترین تعداد افرادی که اطلاعات خود را در سامانه جشنواره به ثبت رسانده‌اند را مربوط به بخش خدمات اعلام کرد و افزود: بخش‌های صنعت و کشاورزی به ترتیب در ردیف بعدی قرار دارند.

وی گفت: پس از انجام فرایند داوری، نفرات برگزیده مشخص و از آن‌ها در هفته کار و کارگر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار