سه نمایش در دومین روز جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به روی صحنه رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در دومین روز بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک سه نمایش از شهرهای اندیمشک، اراک و دزفول در مجموعه تالار خورشید به روی صحنه رفتند.

روز یکشنبه نمایش «باتلاق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی کاری از گروه تئاتر پارادایم اندیمشک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در پلاتو استاد مهرآذین مجموعه تالار خورشید اجرا شد.

دیروز جشنواره نمایش «سوپ موش» به نویسندگی افق ایرجی و کارگردانی پوریا رضایی کاری از گروه نمایش کوچه شهرستان اراک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پلاتو خانه هنر اندیمشک اجرا شد.

اجرای پایانی دومین روز بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ، نمایش «فوبیا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خردمند و محمد زارعی و کارگردانی مشترک محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده کاری از گروه تئاتر تافا دزفول طی دو سانس ۱۸ و ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن اصلی تالار خورشید به روی صحنه رفت.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک خوزستان در حال برگزاری است و آیین اختتامیه  ساعت ۱۵ امروز در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تئاتر شهر ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.