رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از قهرمانی استان در رقابت‌های لیگ تندرستی ایران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نریمان رحمانی رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه بااشاره به پایان رقابت‌های لیگ تندرستی ایران، اظهار کرد: لیگ تندرستی یکی از طرح‌های ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی برای کاهش کم تحرکی مردم در دوران کرونا بود که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار شد و دومین دوره آن امسال با قهرمانی مقتدرانه استان کرمانشاه به پایان رسید.

او افزود: این دوره از رقابت‌های لیگ از اواخر مهر با حضور ۴۵۰ هیات استانی و شهرستانی آغاز شد و طی روز‌های اخیر به پایان رسید که استان کرمانشاه با بهترین عملکرد توانست در جایگاه نخست قرار گیرد.

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها و پس از جمع بندی امتیازها، استان کرمانشاه با دارا بودن دو میلیون نفر جمعیت و کسب ۱۷۷ هزار و ۲۰۱ امتیاز توانست با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

او بیان داشت: قهرمانی استان کرمانشاه در این دوره از رقابت‌های لیگ تندرستی ایران درحالیست که استان نایب قهرمان یعنی گلستان ۷۵ هزار امتیاز از ما فاصله داشت و استان سمنان هم سوم شد.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه در این لیگ علاوه بر ارزیابی استانی، شهرستان‌های فعال هم مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: پنج شهرستان کرمانشاه در بین ۴۵۰ شهرستان ایران توانستند جزو ۲۰ شهر اول قرار گیرند.

او گفت: براین اساس، روانسر دوم، هرسین سوم، جوانرود چهارم، صحنه هفدهم و دالاهو نوزدهم کشور شدند.

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه در پایان لیگ تندرستی را رویدادی رقابت محور دانست که با هدف افزایش تندرستی مردم در ایام کرونا برگزار شد و افزود: در این لیگ هیات‌های شهرستانی، کمیته‌های مختلف، مربیان و ورزشکاران همگانی استان برای ارتقاء سلامتی مردم استان تلاش زیادی کردند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.