سقوط عروس و داماد از بالای استیج متحرک + فیلم

سقوط ناگهانی عروس و داماد از بالای استیج متحرک موجب شوک مهمانان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  بدون شک روز عروسی به عنوان یکی از بهترین روز‌های زندگی هر جوانی به شمار می‌رود و به همین دلیل افراد با تدارکات خاص و منحصر به فرد تلاش می‌کنند تا خاطرات این روز را برای همیشه برای خود ماندگار کنند. اما اوضاع برای یک زوج جوان هندوستانی که قصد تبدیل این روز برای خود به روزی خاطره انگیز را داشتند خوب پیش نرفت.

پس از آنکه این عروس و داماد بدشانس سوار بر سکوی متحرک وارد محل برپایی عروسی شدند با واژگونی ناگهانی و سقوط آن همه چیز خراب شد. این عروس و داماد که هویتشان مشخص نشده بر اثر سقوط از ارتفاع ۱۲ پایی دچار جراحت شدند. این اتفاق در یک جشن عروسی در منطقه رایپور رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود عروس و داماد در حالی که سوار بر یک سکوی متحرک هستند وارد محل برپایی عروسی می‌شوند. در حالی که آهنگ پخش ده و سکو در مقابل چشمان هیجان زده مهمانان عروسی اوج می‌گیرد ناگهان یک حادثه رخ می‌دهد. واژگونی استیج موجب سقوط عروس و داماد به پایین می‌شود. در ادامه کارکنان محل برپایی عروسی و تعدادی از اقوام به کمک عروس و داماد می‌شتابند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این جشن عروسی پس از حدود ۳۰ دقیقه وقفه دوباره از سر گرفته شد. در این حادثه به این عروس و داماد آسییب جدی وارد نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.