رئیس پلیس تهران گفت: باند مسلح معروف به کونامی در کرج منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران در حاشیه ششمین طرح کاشف پلیس آگاهی در سال جاری اظهار کرد: ۳۱۰ نفر از متهمانی که در سرقت‌های زورگیری، کیف قاپی، گوشی قاپی، مامورنما، سارقان منازل، اماکن، خودرو، لوازم خودرو، موتورسیکلت دستگیر شدند.

وی با بیان دستگیری ۱۰ قاتل و تعدادی آدم‌ربا، گفت: ۳۴ متهم متواری و محکومان دادسرا‌ها نیز در حاشیه اجرای این طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۷۶ نفر از دستگیرشدگان سارق منازل و اماکن، ۴۹ سارق خودرو، ۷۰ جاعل اسناد، ۲۳ آدم ربا، هستند، تصریح کرد: ۶۳ باند منهدم شدند.

وی با اشاره به کشف ۲ هزار ۲۲۷ فقره سرقت، گفت: ۱۰۲ نفر از سارقان دارای سابقه کیفری هستند.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: باند آدم ربایی منهدم شد که اعضای آن سرمایه دار یک کارخانه مهم را با استفاده از اسلحه و شوکر و با زور، ضرب و شتم سوار خودرو کرده که بالغ بر ۱۴ هزار دلار از وی طلب پول کرده بودند.

وی افزود: باند مسلح معروف به کونامی در کرج منهدم و اعضای آن دستگیر شدند که این افراد در شهرستان عباس اباد و در شمال کشور زندگی می‌کردند.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح که از صرافی‌ها سرقت می‌کردند، گفت: در این طرح بزرگ‌ترین باند گوشی قاپی نیز شناسایی شد که اعضای این باند ۶ نفر بودند و گوشی‌ها را با یک پنجم قیمت تلفن همراه در بازار می‌فروختند.

وی با بیان اینکه اوراق چیان شوش، خلازیز، بازار سید اسماعیل، بازار شهرستانی و ... تحت کنترل است، گفت ۱۰‌روز است دستورات ویژه‌ای صادر کردیم مبنی بر اینکه هر کسی می‌خواهد جنسی بفروشد باید سند و مدرک بیاورد که اجناس متعلق به خودش است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران مقابله با فروش کالای دست دوم در سلسله برنامه‌های ویژه پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام شما گرفتید و دادید به دست قضات ! چه می کنند شاید قبل از شما از دادگاه خارج شوند . وقتی جراءم با پول خرید و فروش می شود و دزدادن به اندازه کافی پول برای خرید قضات دارند باکی نیست شما جانتان را به خطر بیندازید عده ای جیبشان را پر و دوباره جامعه را نا امن می کنند . لذا قوانین بازدارنده نیست و مجریان قضایی هم خیلی از مادر مهربانترند برای دزدان . خوش به حال دزدان و بدا به حال مال باختگان . تازه آقای اژه ای اعلام کرد تا می توانید زندانی نکنید پول بگیرید و خلاص .
آخرین اخبار