مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا پایان امسال فاضلاب ریزشی از زیر پای شهروندان اهواز به طور کامل جمع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه فاضلاب اهواز به ۳ جبهه تقسیم شد، یکی طرح جامع توسعه که با کمک قرار گاه خاتم الانبیا انجام می‌شود و با دستور ریاست جمهوری پروژه طی ۲ سال باید انجام شود.

او در ادامه بیان داشت: ۴۶ پروژه فعال فاضلاب در شهر اهواز وجود دارد که ۱۸ مورد آن به صورت تونلی است و بقیه شامل بازسازی و اورهال تصفیه خانه‌ها و ایستگاه پمپاژ است.

کرمی نژاد تصریح کرد: جبهه دوم فاضلاب شامل بازسازی خطوط ریزشی فاضلاب کلانشهر اهواز است که ۸۸ پیمانکار در این زمینه فعال هستند و ۶۰ جبهه کاری جدید در حال طراحی هستند و طبق برنامه ریزی‌های انجام شد تا پایان امسال فاضلاب ریزشی از زیر پای شهروندان اهواز به طور کامل جمع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تغییر قطر و اصلاح شبکه فاضلاب باید انجام شود حدود ۲۰۰ کیلومتر کار شبکه اصلاحی انجام داده است و قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا ۱۳ کیلومتر ادامه دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: جبهه سوم آمادگی برای عبور از بارندگی و سیل است و ایستگاه‌های پمپاز شهر اهواز ۲۸۶ پمپ نصب شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.