مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: طرح واحد‌های صنعتی سبز در راستای مدیریت پسماند در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فاتح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز در دیدار با دبیر و مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی گفت: با اجرای طرح واحد‌های صنعتی سبز به واحد‌های صنعتی فعال در حوزه مدیریت پسماند گواهینامه سبز اعطا می‌شود و هر سال از ١٠ واحد صنعتی نمونه که در زمینه بازیافت پسماند‌های تولیدی خود و مدیریت بهینه پسماند‌های صنعتی فعال باشند تجلیل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق فکر در حوزه مدیریت پسماند‌های صنعتی واحد‌های صنعتی تبریز اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی و حمایت مدیریت شهری تبریز می‌توان اقدامات چشمگیری در حوزه مدیریت پسماند‌های شهری انجام داد.

فاتح با اشاره به برخی برنامه‌های سازمان در زمینه‌های فرهنگ سازی و جلب رضایت شهروندان، گفت: گسترش همکاری با فعالان محیط زیست و هوشمند سازی جمع آوری پسماند‌های خشک به ویژه پسماند‌های عادی شده واحد‌های صنعتی از جمله برنامه‌های این سازمان است.

شاملی دبیر انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه این انجمن دارای ٢٠٠ عضو از بین واحد‌های عظیم صنعتی در سطح استان است، گفت: این انجمن در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های علمی و عملی مدیریت شهری و مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز آماده همکاری است.

 شاملی با اشاره به اینکه در این زمینه از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد شد، افزود: با تشکیل اتاق فکر در حوزه مدیریت پسماند‌های صنعتی واحد‌های صنعتی تبریز می‌توان گام‌های موثری در زمینه بازیافت و مدیریت پسماند‌های شهری و صنعتی برداشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.