سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با تراکتور تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی تراکتور همانند سایر بازی‌ها است و حساسیت خاصی ندارد. فردا با تمام قوا به مصاف حریف خواهیم رفت. تیم ما هفته به هفته بهتر شده است. من کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات این تیم را تحویل گرفتم و فصل بدنسازی را از دست دادیم و بدون بازی تدارکاتی وارد میدان شدیم. به همین خاطر در ابتدا مشکلاتی داشتیم که در هر بازی چند بازیکن را از دست می‌دادیم، اما من از بازیکنانم فوق‌العاده راضی هستم و مطمئنا بازیکنان ما هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند. در بازی هفته قبل مقابل ذوب‌آهن حتی می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
کمالوند درباره شناخت خود از تیم تراکتور گفت: نسبت به تیم تراکتور شناخت داریم و چند بازی اخیر این تیم را دیدیم. مربی کروات تاثیرات مثبتی بر تراکتور گذاشته است. این تیم همانند ما مشکلاتی دارد که سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف آن‌ها به هدف‌مان برسیم.

او افزود: تیم تراکتور را دوست داشته، دارم و خواهم داشت. همه از علاقه من به تراکتور خبر دارند، اما با بازی با این تیم هیچ حساسیتی ندارد، زیرا در حال حاضر سرمربی نفت مسجد سلیمان هستم. ۳ امتیاز بازی برابر تراکتور همانند ۳ امتیاز بازی قبلی و بعدی است و حساسیتی نداشته و ما فردا به دنبال برگزاری بازی زیبا هستیم. خیلی دوست داشتم تماشاگران برای بازی فردا در ورزشگاه باشند و بازی را از نزدیک نگاه کنند. امیدوارم از هفته بعد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محقق شود.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آینده تیمش را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: ما عادت کردیم که هر هفته چند بازیکن مصدوم داشته باشیم. مشکلات تیم ما زیاد است، اما قطعا در پایان فصل نفت مسجد سلیمان در جایگاه قابل قبولی قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار