در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی معتادین متجاهر در ساوه جمع آوری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر از سطح پارکها، تفرجگاه‌ها، نقاط آلوده و پاتوق هادر این شهرستان طی۲۴ساعت گذشته در ساوه اجرا شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان و سالم سازی مناطق تفریحی و نقاط آلوده شهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در۲۴ساعت گذشته، در سطح شهرستان ساوه به اجراء درآمد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در اجرای این طرح، پلیس مبارزه بامواد مخدر باهمکاری یگان‌های انتظامی، تعداد ۴۰نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کردند و پس‌از انتقال افراد جمع آوری شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، همگی جهت ادامه درمان در مرکز ترک اعتیاد، تحویل بهزیستی استان داده شدند.

او اضافه کرد: افراد معتاد به عنوان بیمار تلقی می‌شوند، و برای بازگشت معتادان به جامعه زندگی دوباره فراهم، تا گرایش دوباره آن‌ها به چرخه اعتیاد را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی ساوه با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشد.

از ابتدای سال تعداد هزارو ۱۰۹ نفر معتاد و ۴۰۰ نفر توزیع کننده در شهرستان دستگیرشدند و در این خصوص حدود یک تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.