فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اعلام این خبر گفت: یادواره ملی شهدای شیعه و سنی چابهار که در حادثه تروریستی سال ۸۹ به مقام والای شهادت نائل آمدند ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه) در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت:  یازدهمین سالگرد حادثه تروریستی تاسوعای حسینی چابهار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با شهادت جاودانه شدند و احترام به خون شهدا برای ملت ایران ارزشمند بوده و حقیقتا تمامی موفقیت‌هایمان در صحنه‌های مختلف به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه تاسوعای حسینی ۸۹ چابهار تداعی در خون غلتیدن خواهران، برادران، نوجوانان و کودکان مظلوم شیعه و سنی در کنار یکدیگر است گفت: شهیدان الگوی بارز شجاعت، فروتنی و استقامتند که در راه حق علیه باطل برای همیشه جاودانه شدند.

سرهنگ سارانی گفت: درواقع صاحبان اصلی این نظام و انقلاب شهدا هستند و مردم سرافراز ایران به برکت خون شهدا توانسته‌اند در وحدت، امنیت و آسایش زندگی کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان چابهار گفت: ۲۴ آذرماه سال ۱۳۸۹ یادآور شهادت عزاداران تاسوعای حسینی است و به پاس قدردانی از ایثار و شهادت تعدادی از شهروندان در این روز «۲۴ آذرماه به عنوان روز ملی شهدای شهرستان چابهار» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار