استاندار خراسان رضوی:

جای روایتگری تاریخ انقلاب خالی است

استاندار خراسان رضوی گفت: جای روایتگری تاریخ انقلاب اسلامی بسیار خالی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم سالگرد ۲۳ آذر و حمله رژیم ستمشاهی به بیماران بستری در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد که در محل این بیمارستان و با حضور جمعی از کادر درمان برگزار شد گفت: این واقعه، بسیار مقطع مهمی است و ما را به نقطه مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در استان خراسان منتقل می‌کند.

وی گفت: در این واقعه، شاهد مجاهدت‌های پرسنل حوزه علوم پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) و هجوم گسترده عوامل رژیم ستمشاهی به بیمارستان و در ادامه تحصنی بودیم که در این بیمارستان شکل گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: در ارتباط با نهضت انقلاب اسلامی مدیون هستیم و امیدواریم با ذکر خاطرات و صحنه‌های بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیلی که در آن دوران آفریده شد بتوانیم بخشی از وظایفمان یعنی انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ شهید و شهادت را انجام بدهیم.

نظری گفت: باید بیشتر به دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخته شود همچنین جای روایتگری تاریخ انقلاب خالی است و در این زمینه احساس نیاز می‌شود.

تعدادی از پزشکان حاضر در جریانات انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی هم در این جلسه به بیان خاطرات خود از آن ایام پرداختند.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.