سال ۲۰۲۱ میلادی خشونت‌بارترین مقطع زمانی آمریکا طی دو دهه اخیر/ اینجا تعداد اسلحه‌ها از انسان‌ها بیشتر است!

آزادی حمل سلاح در آمریکا به بهانه آزادی در جامعه از مسائلی است که این کشور را وارد چالشی جدی کرده و نگرانی حتی شماری از سیاستمداران این کشور را نیز برانگیخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که جامعه آمریکا از حس نژادپرستی مفرط در میان توده‌های مردم خود رنج می‌برد، عدم اتخاذ سیاست‌های صحیح و منفعت‌محور از سوی سیاست‌مداران آمریکا وضعیت را بحرانی‌تر هم کرده است.

تجارت آزاد اسلحه یکی از چالش‌های جدی آمریکایی‌هاست که همچنان راه حلی برای آن تجویز نشده است. برخی سیاست‌گذاران این کشور از انباشت تعداد انبوهی از اسلحه احساس نگرانی می‌کنند، اما از سویی دیگر هم منافع لابی‌های گسترده صاحبان ثروت و تجارت اسلحه را نمی‌توانند نادیده بگیرند.

هرچه زمان سپری می‌شود، خشونت مسلحانه و خیابانی در آمریکا قربانیان بیشتری می‌دهد و شمار تلفات سالانه ناشی از شلیک مستقیم هم بیشتر می‌شود.

هنری جیروکس جامعه شناس کانادایی پیش از این و در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد که تعداد سلاح در آمریکا از تعداد انسان‌ها بیشتر است! به اعتقاد این پژوهشگر تکرار این منطق که حمل اسلحه بخشی از آزادی در جامعه آمریکاست بیشتر شبیه به یک شوخی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
تا یک حکومت جمهوری اسلامی خردمندانه منصفانه مقتدرانه قدرتمندانه در ایالات غیر متحده دروغین آمریکای تروریست جنایتکار غارتگر اشغالگر دروغگویان ضد حقوق بشر ناعادل تبعیضگر نژادپرستان برده داران فراعنه اراذلین اوباش شیطان صفتان سفاک برقرار نشود اوضا و احوال کشور آمریکا همین است که می بینید و می شنوید و روز به روز و ماه به ماه و سال به سال بد از بدتر هم خواهد شد باید در آمریکا ملتش قیام کنند و انقلاب کنند و مجسمه آزادی دروغینشان را هم به زیر بکشند و نابودش کنند و پرچمهای فاشیستی نماد کشور وحشیشان را به آتش بکشند تمامی مقامات دولتی و مجلس سنای ظالمین و ستمگران شیطان صفتشان را به زیر بکشند و نابودشان کنند و به تمدن نوین عدالت گستر عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف تمدن جدید اسلام ناب محمدی ص آخرین دین و کاملترین دین خداوند جل جلاله بپیوندند و حکومت اسلامی اسلام ناب محمدی ص را در آمریکا برقرار کنند تا عدالت اجتماعی و امنیت اجتماعی حقوق بشرانه عدالت گستر از هر لحاظ در کشورشان برقرار شود .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر آزاده اندیشانه عادلانه خردمندانه خداپسندانه .
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی ممنون مشکلات امریکا را منعکس میکنید.
آخرین اخبار