آیت الله اعرافی مواضع موهن امام جمعه آزاد شهر را بازی کردن در زمین دشمنان اسلام خواند و گفت:محبان اهل بیت (ع) در برابر اهانت اخیر کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه فقهی ائمه اطهار (ع) با اشاره به سخنان موهن مولوی گرگیج، امام جمعه آزادشهر گفت: این سخنان نه ریشه در اعتقادات اهل سنت دارد، نه ریشه در اسلام دارد، بلکه بیان این حرف‌ها بازی کردن در میدان دشمنان اسلام است.

او این‌گونه موضع گیری‌ها را نهایت خامی و نادانی خواند و افزود: ایرانی که یکپارچه محبت اهل بیت (ع) است از همه ادیان و مذاهب هرگز در برابر این نادانی و بازی در میدان دشمن کوتاه نمی‌آید به فضل الهی این صدا‌های منحوس و شیطانی خاموش خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این مراسم همچنین ضمن تشریح دوران تحول یک صد ساله حوزه علمیه قم گفت: حوزه در فروردین ۱۳۰۱ احیا شد و در طول این دوران نسل‌های تاثیر گذاری از علمای دینی را تربیت کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور شکل گیری مراکز و موسسات پژوهشی و تولید نرم افزار‌ها، پایان نامه‌ها و مجلات تخصصی فقهی را از دستاورد‌های چند ده سال اخیر حوزه علمیه در یک صد ساله اخیر دانست.

چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب، همکاری در ۱۱ طرح پژوهشی مشترک، چاپ و تولید ۴۶ مقاله علمی پژوهشی و تخصصی در نشریات معتبر برخی از اقدامات پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خاطرمان باشد این مملکت اگه پا برجاست از بایبندی به باورهاست که محکم ایستاده اگر این حرکت پاسخ مناسب نگیرد ممکلت متزلزل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
ایشان عذرخواهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چرا کوتاه بیاییم مگر مسلمان نیستیم مگر اتحاد نباید باشد
آخرین اخبار