تیم‌های بسکتبال نظم آوران سیرجان و کاله مازندران در هفته دهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر گروه "الف" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته دهم از دور برگشت گروه "الف" تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و نظم آوران سیرجان و کاله مازندران و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار، تیم نظم آوران سیرجان به مصاف خانه بسکتبال خوزستان رفت و با درخشش نیکولا دراگویچ موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۶۴ نماینده خوزستان را شکست دهد و همچنان در جدول، شهرداری گرگان را سایه به سایه تعقیب کند. نظم آوران با پیروزی در این دیدار با ۷ پیروزی ، ۳ شکست و با ۱۷ امتیاز در رده دوم گروه "الف" قرار گرفت. در مقابل هم خانه بسکتبال خوزستان با شکست در این دیدار با ۷ شکست ، ۲ پیروزی و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول گروه " الف " ایستاده است.

در این دیدار نیکولا دراگویچ از نظم آوران سیرجان با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و یک پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم آرش ثابتی از خانه بسکتبال خوزستان با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم پالایش نفت آبادان مقابل کاله مازندران قرار گرفت و با نتیجه ۶۳ بر ۴۸ مغلوب حریف خود شد تا هفتمین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کند. کاله هم ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ را جشن گرفت. پالایش نفت آبادان با شکست در این دیدار در حال حاضر با ۳ پیروزی ، ۷ شکست و با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول گروه "الف" قرار گرفته و کاله مازندران هم با پیروزی در این دیدار با ۴ شکست ، ۶ پیروزی و با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه " الف" ایستاده است.

در این دیدار متین آقاجانپور از کاله مازندران با کسب ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل احسان دلیزهان از پالایش نفت آبادان با کسب ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.