مسئول اموراراضی جهادکشاورزی شهرستان کرج در بازدید مستمر و دوره‌ای از روستای گلستانک گفت: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستا‌ها و مقابله با زمین‌خواری تسریع می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، لنکرانی، مسئول اموراراضی جهادکشاورزی شهرستان کرج در بازدید مستمر و دوره‌ای از روستای گلستانک،گفت: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستا‌ها و مقابله با زمین‌خواری باتوجه به راه اندازی سامانه هوشمند رصد تغییرکاربری غیرمجاز در شهرستان کرج تسریع می‌یابد.

 مسئول اموراراضی جهادکشاورزی شهرستان کرج افزود: باید با یک نگاه دقیق کارشناسی و با هدف حفظ و بازیابی بافت سنتی روستا‌ها و گسترش کسب و کار‌های روستایی در جهت توانمندسازی ساکنان روستا، قوانین و طرح‌های گذشته مورد ارزیابی قرار گیرند و اشکالات طرح‌های هادی از جمله مشخص نبودن افق توسعه و گسترش آتی روستا‌ها برطرف شود.

لنکرانی گفت: با توجه به این که طرح‌های بازنگری دارای اشکالات فراوان شکلی و ماهیتی دارد و با سیاست‌های کلی نظام در تعارض است و از منظر قانون گذاری واجد ایرادات فراوان بوده و می‌تواند موجبات گسترش بدون مطالعه روستا‌ها و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی و تخریب محیط زیست طبیعی استان را فراهم کند.

انتهای پیام/ د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.