فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر از کشف و ضبط ۱۰۰ هزار و ۹۹۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمال خلیج فارس در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ اکبر راشدنیا فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر گفت: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی، تمام تلاش خود را برای مقابله با پدیده شوم قاچاق، استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی به کار گرفته‌اند.

او افزود:  در یک ماه گذشته، ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی، موفق به کشف ۱۰۰ هزار و ۹۹۰ لیتر گازوییل قاچاق شدند.

 سرهنگ راشد نیا اضافه کرد: ۲۷ نفر و توقیف ۹ شناور در این رابطه دستگیر شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر گفت: سودجویان و مخلان اقتصاد کشور بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیش از هر زمان است و به کمک خداوند عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و کرانه‌های دریا تنگ خواهیم کرد.

بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و مرکز آن با اهواز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.