برگزاری دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی فیروزه آذربایجان‌شرقی

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی فیروزه در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسین‌زاده معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین جشنواره کالا‌های فرهنگی فیروزه در موضوعاتی مانند عروسک، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی با هدف فرهنگ سازی تولید و مصرف در استان برگزار می‌شود.

حسین‌زاده افزود: این جشنواره همزمان با هفتمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: توسعه فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در این حوزه، ارتقا و ترویج محصولات فرهنگی و هنری کاربردی با رویکرد کشف خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دومین دوره جشنواره کالا‌های فرهنگی در قالب جایزه فیروزه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا بیستم دی ماه امسال است.

حسین زاده ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: آدرس دبیرخانه جشنواره برای ارسال فیزیکی آثار تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معاونت فرهنگی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.