مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت:در مراسمی از ۸۵ نفر از نخبگان و استعداد‌های درخشان تحت پوشش کمیته امداد استان تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ملا مهدی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از نخبگان و استعداد‌های درخشان گفت: ما نزدیک به ۲۲۳ نفر نخبه  تحت پوشش کمیته امداد در استان داریم و تلاش می کنیم  بعد از سازماندهی، مشکلات این عزیزان را حل کرده و در حد توان حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: سامانه‌ای راه اندازی شده تا عزیزان مشکلات خود را از این طریق با ما در میان بگذارند تا هر نیازی که دانش آموزان مستعد و نخبه داشته باشند حل شود.

 ملا مهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نجات کشور را در حضور جوانان نخبه در بخش‌های مختلف کشور دانسته اند، تصریح کرد: باید شما عزیزان یک گوشه از کار‌های نظام اسلامی را در دست بگیرید و در این بین نباید مشکلات مالی مانع  شود، چرا که به فرمایش حضرت آقا نخبگان نور چشمان ملت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: کل مسئولین دلسوز کشور امیدشان به امثال شما‌ جوانان نخبه است و باید تمامی جامعه پشتیبان شما باشند، از شما می‌خواهیم با توسل به اهل بیت (ع) برای رشد و شکوفایی جامعه قدم بردارید.

 شریف معاون امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: هدف از برگزاری این برنامه ارتقای باور‌های دینی و مذهبی و تحصیلی در بین دانش آموزان است.

وی افزود: حوزه فرهنگی کمیته امداد در بحث کمک هزینه تحصیلی قدم‌های اساسی برداشته است و سعی داریم امکاناتی فراهم کنیم تا برای کنکور  ۱۴۰۱  عزیزان آماده شوند.

در پایان مراسم از ۸۵ نفر از نخبگان و استعداد‌های درخشان تحت پوشش کمیته امداد استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.