چهار نفر از مدیران خراسان رضوی امروز از طریق سامانه ارتباط مردمی سامد به ۱۵ تماس شهروندان پاسخ دادند که از این تعداد چهار مورد برای پیگیری بعدی ثبت سامانه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر ادبی معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه هفتگی پاسخگویی مدیران استان خراسان رضوی به درخواست‌ها و شکایات مردم به صورت مستقیم و برخط با حضور مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، معاون هماهنگی امور اقت صادی استانداری خراسان رضوی و ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک مشهد برگزار شد.

وی گفت: درخواست اختصاص زمین و وام برای توسعه کارگاه از جمله موارد مطرح شده در تماس با مهدی تقوایی مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری استان خراسان رضوی بود.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین درخواست راهنمایی درخصوص شرایط دریافت وام بانکی از جمله درخواست‌های مطرح شده با ناصر فخر موحدی مدیرکل دفتر هماهنگی اموراقتصادی استانداری استان خراسان رضوی بود.

ادبی گفت: درخواست راهنمایی برای ترخیص کالا از موارد مطرح شده با امید جهانخواه ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد بود.

وی گفت: درخواست رسیدگی به مشکل راه اندازی پرورش ماهی از جمله موارد مطرح شده با مرتضی اشرفی معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان رضوی بود.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۵ مدیر ارشد استان از جمله استاندار و معاونان وی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران مراکز شهرستان‌ها و ۵۴ نفر از معاونان ادارات کل استان با حضور در سامانه سامد به صورت بر خط پاسخگوی مشکلات مردم شده‌اند.

ادبی گفت: از ابتدای امسال هزار و ۵۵۶ تماس مردمی شامل هفت هزار و ۷۶ دقیقه مکالمه در این سامانه انجام شده و هزار و ۳۴۷ مورد از درخواست‌های مردمی برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۲۰۹ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل و مشاوره شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.