رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت:از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان این مرکز به ۱۶ هزار و ۴۱۴ ماموریت تصادفی اعزام شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رحمانی رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان این مرکز به ۱۶ هزار و ۴۱۴ ماموریت تصادفی اعزام شده اند، گفت: از این تعداد هفت هزار و چهار مورد در تبریز و ۹ هزار و ۴۱۰ مورد نیز در سایر شهرستان‌ها بوده است.

رحمانی با اشاره به اینکه در این مدت کارشناسان اورژانس مرگ ۱۹۹ نفر را به دلیل شدت جراحت وارده در سوانح رانندگی را تایید کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد ۵۹ نفر در تبریز و ۱۴۰ نفر نیز در سایر شهرستان‌ها جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: در این مدت کارشناسان اورژانس به یک هزار و ۹۴۹ نفر از مصدومان حوادث رانندگی امداد رسانی و در محل تصادف درمان سرپایی انجام داده اند که از این تعداد ۹۶۰ نفر در تبریز و بقیه در سایر شهرستان‌ها امداد رسانی شده اند.

رحمانی گفت: کارشناسان این مرکز همچنین ۱۴ هزار و ۳۰۳ نفر از مصدومان حوادث رانندگی را به بیمارستان منتقل کرده اند که این آمار در مدت مشابه پارسال ۱۲ هزار و ۳۴ نفر بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.