رئیس هیئت بوکس بسیج سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس همه پتانسیل خود را در ارتقای شاخص سلامت عمومی استان به کار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا علیزاده، رئیس هیئت بوکس بسیج سپاه قدس گیلان در مراسم اهدای احکام ارکان این هیئت به نقش ورزش در اعتلای جامعه و اهمیت آن در همه رشته‌ها اشاره و تأکید کرد.

او افزود: سپاه قدس با توجه به ظرفیت نیروی انسانی جوان و کارآمد با اولویت نقاط محروم همه پتانسیل خود را به کار گرفته است تا با ایجاد بستر مناسب در کنار کشف استعداد‌های حرفه‌ای در ورزش، شاخص سلامت عمومی استان را ارتقا دهد.

رئیس هیئت بوکس بسیج سپاه قدس گیلان اظهار داشت: امیدوارم خانواده بوکس استان اعم از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته در کنار هم اتفاقات خوبی را برای نوجوانان و جوانان مشتاق به این رشته رقم بزنند.

در آیین اهدای احکام ارکان هیئت بوکس بسیج سپاه قدس گیلان؛ سید امیر مصباح به عنوان نائب رئیس، محمود علیزاده به عنوان دبیر، شهرام همتی، میرعبدالحسن عسکری، محمدعلی محمدی، حمید تجسسی و مصطفی بلورچی به عنوان اعضای هیئت رئیسه منصوب شدند.

در این مراسم همچنین محمدرسول محمدپور به عنوان مسئول روابط عمومی، صاحب مقصودی به عنوان مشاور رسانه، مهرداد نامدار به عنوان مسئول کمیته آموزش، مرتضی شمس به عنوان مشاور حقوقی معرفی و منصوب شدند.

امین همتی به عنوان مشاور فنی، حامد دانش به عنوان مسئول کمیته انضباطی، صفا حاجی احمدی به عنوان مدیر اداری و دانیال عسکری هم به عنوان مسئول انفورماتیک منصوب شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.