سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره پیروزی تیمش برابر پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر پدیده در نشست خبری اظهار داشت: به تیمم تبریک می‌گویم. خیلی بازی سختی بود. می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، اما حریف مقابل فشار ما دوام آورد و در آخرین لحظات با لطف و عنایت خدا بود توانستیم برنده شویم. بازی پدیده و گل‌گهر خیلی به ما کمک کرد. وقتی آن بازی را نگاه کردیم متوجه شدیم که بازیکنان پدیده در ضدحمله و انتقال توپ خیلی سریع هستند و به همین دلیل به خوبی آن‌ها را آنالیز کردیم.

منصوریان در ادامه گفت: راه‌های مختلف گلزنی را امتحان کردیم، اما پدیده دوام آورد. به سیدعباسی تبریک می‌گویم، او اول راه است و این شکست چیزی از توانایی‌هایش کم نمی‌کند. فکر می‌کنم پدیده می‌تواند روز‌های خوبی در پیش داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این که تیمش پشت تک گل شروین بزرگ در بازی امروز پنهان شد، گفت: نگاه‌ها خیلی متفاوت است. نگاه من به این شکل است که ما برنامه خودمان را برای شروع بازی تغییر دادیم و با ۲ مهاجم بازی کردیم. اصحاب رسانه مدل دیگری نگاه می‌کنند، اما من نتیجه را می‌بینم. باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت خودمان را هم تقویت کنیم.

او درباره مشکل تمام کنندگی بازیکنانش، تصریح کرد: ما خط حمله‌های مختلف را آزمایش می‌کنیم و از هارمونی که می‌گذاریم باید به نتیجه برسیم. امروز با ترکیب بیت سعید و احمد شریعت زاده وارد زمین شدیم که خیلی از عملکردشان راضی بودم. ترجیح می‌دهم هافبک‌ها و مدافعان گل بزنند و برنده باشیم، نه این که فقط مهاجمان گل بزنند. در آینده نتایج است که می‌ماند. کیفیت خیلی خوب است و ما تا لحظات پایانی کیفیت داشتیم. من در آلمان بازی کردم و آن جا درس سخت‌کوشی گرفتم. باید تلاش مضاعف کنیم و در تمرینات فرصت‌های گلزنی را بیشتر تمرین کنیم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در جام حذفی با ترکیب اصلی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: در جام حذفی با ترکیب اصلی وارد میدان خواهیم شد. من به ۲۵ بازیکن خود اعتقاد دارم و هرکسی که خوب باشد وارد زمین می‌شود. در جام حذفی با سایپا بازی داریم که تیم خیلی خوبی است. به یاد دارم به نیمه‌نهایی آسیا و فینال جام حذفی رسیدیم و با صنعت مس ساری که در لیگ دوم بود به مشکل خوردیم و در ضربات پنالتی برنده شدیم. جام حذفی برای ما مهم است. پس از بازی خیلی خوشحال شدم، اما امروز تمام شده است و باید کار آنالیز را برای جام حذفی شروع کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار