شهردار قصرشیرین گفت : تعطیلی تنها جایگاه سوخت سی‌ان‌جی این شهرستان به دلیل استانداردسازی از روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه امسال تاکنون به صورت موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهزاد باقری شهردار قصرشیرین گفت : جایگاه سوخت شهرداری قصرشیرین تاکنون بدون دریافت استاندارد‌های لازم فعالیت می‌کرد از این رو تعطیلی جایگاه بنا به ضرورت و برای تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل پیش بینی و توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد صورت گرفته است.

او گفت : استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی با هدف ارتقای سطح کیفی و امنیت جایگاه در حال اجرا است.

شهردار قصرشیرین افزود: با توجه به اینکه این جایگاه، تنها مرکز سوخت گاز در شهر قصرشیرین است از این رو تلاش خود را برای هرچه سریعتر استانداردسازی و راه اندازی مجدد جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار خواهیم بست.

باقری ادامه داد: استاندارد سازی جایگاه سوخت و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارتقای این مجموعه در دستور کار قرار گرفته و طبق وعده شرکت پیمانکار این پروژه کمتر از یک ماه شاهد استاندارد سازی تنها جایگاه عرضه سوخت سی ان جی قصرشیرین خواهیم بود.

قصرشیرین دروازه اقتصادی استان

فرماندار قصرشیرین گفت: قصرشیرین به عنوان دروازه اقتصادی استان، سهمی ۵۰ درصدی از صادرات غیرنفتی کشور را برعهده دارد.

مرادعلی تاتار افزود: قصرشیرین شهرستانی با ویژگی‌های خاص است و علاوه بر بخش کشاورزی و صنعت، دارای مرز‌های مشترک با اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق است.

او با اشاره به فعال بودن مرز‌های خسروی و پرویزخان، گفت: مرز پرویزخان به لحاظ تجاری و مسافری و مرز خسروزی به لحاظ تجاری فعال است.

فرماندار قصرشیرین افزود: نزدیک به ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی کشور از قصرشیرین می‌گذرد و به عنوان دوازه خوب اقتصادی استان محسوب می‌شود.

او ادامه داد: در مرز پرویزخان روزانه بار‌های فاسدشدنی و یخچالی اولویت صادرات است، البته در این مرز تخلیه و بارگیری در داخل کشور ایران انجام می‌گیرد، اما در خسروی تخلیه و بارگیری در خاک عراق انجام می‌شود.

اجرای ۲ پروژه آبرسانی به روستا‌های دهستان «قزوینه»

فرماندار کنگاور از اجرای ۲ پروژه آبرسانی به روستا‌های دهستان «قزوینه» با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فرزاد الماسی با بیان اینکه میز خدمت برای ارائه خدمت بهتر و تکریم مردم برگزار می‌شود، افزود: به طور قطع برپایی میز خدمت برای حل مسائل و مشکلات مردم موثر خواهد بود.

او گفت: مسئولان به عنوان نوکران مردم باید پاسخگوی عملکرد خود و راهگشای مشکلات مردم باشند و اگر به مردم قول می‌دهند که مشکلی از مشکلات روستاییان را حل کنند باید متعهدانه و دلسوزانه پای قول و قرار خود بایستند.

فرماندار کنگاور به بحران آب و خشکسالی و مشکل کمبود آب در این روستا‌ها اشاره کرد و افزود: با پیگیری نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و آبفای استان و شهرستان اعتبارات خوبی برای حل مشکل آب روستاییان اختصاص پیدا کرده که امیدواریم مشکل آب شرب مردم برای همیشه حل شود.

او افزود: امروز با حضور کارشناسان شرکت آبفای استان، محل جانمایی حفر چاه در روستا‌های توشمالان از دهستان قزوینه و سرخلج از توابع دهستان خزل انجام می‌شود.

او با اشاره به مطالبه مردم روستا‌های قزوینه، توشمالان و قاسم آباد در خصوص مشکل روشنایی معابر، ادامه داد: اداره برق شهرستان صحنه به عنوان متولی برق این روستا‌ها باید با جدیت بیشتری مشکلات مردم را پیگیری کند و در خصوص انتقال برق به شبکه کنگاور، با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه مکاتبه خواهد شد.

این مسئول نسبت به توزیع به موقع نهاده‌های داِمی، دسترسی بهتر مردم به سوخت، لکه گیری و روکش آسفالت، واگذاری امتیاز نانوایی و تسهیل ساخت و ساز از سوی میراث فرهنگی دستورات لازم را صادر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.