رییس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: باید با پایدارسازی درآمد‌ها و حرکت به سمت تولید و کاهش هزینه‌ها تغییرات سازنده‌ای در شهر زاهدان ایجاد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حسن سپاهی  رییس شورای اسلامی شهر زاهدان  در مراسم معارفه و تکریم شهردار زاهدان  گفت: امیدواریم با شروع به کار دولت جهادی اهتمام ویژه‌ای در جهت حل مشکلات شهر زاهدان انجام شود.

وی  گفت: استاندار کارگروه ویژه‌ای برای حل مشکلات شهر زاهدان تعیین کردند که هر هفته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تشکیل جلسه می‌دهد و این امر جای خوشحالی است.

رییس شورای اسلامی زاهدان گفت: اعضای این شورا به دنبال ساختن شهری هستند تا مردم آن بتوانند در سایه انقلاب اسلامی در رفاه نسبی زندگی کنند و برای نائل آمدن به این مقصود شبانه‌روز کار می‌کنیم.

وی گفت: ما به دنبال نظارت هستیم که وظیفه ذاتی شورای اسلامی شهر است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سپاهی گفت: کار‌های بزرگی در گذشته در شهرداری اتفاق افتاده که جا دارد به نمایندگی از مردم شهر زاهدان از این اقدامات تشکر کنیم، اما عمق محرومیت‌ها و کم کاری‌ها در سطح شهرداری زاهدان به گونه‌ای است که مردم و مدیران شهری باید همه کوشا باشیم و به عنوان ید واحد برای پیشرفت و توسعه شهر تلاش کنیم.

وی گفت: ما در شورای اسلامی شهر زاهدان در جهت برقراری عدالت و احقاق حقوق مردم می‌خواهیم یک مدیریت جهادی و خدمتی بی‌منت را شاهد باشیم.

رییس شورای اسلامی زاهدان گفت: باید با نگاهی عدالت گستر نسبت به توزیع عادلانه خدمات بویژه به اشخاص ضعیف در سطح شهر زاهدان اقدام کنیم.

وی گفت: از شهردار زاهدان انتظار داریم توجه ویژه‌ای به ظرفیت جوانان، رسیدگی به امور بانوان، سالمندان و معلولان و اهتمام جدی به توسعه پایدار، حفظ محیط زیست و سرانه‌ها داشته باشد.

سپاهی گفت: شهرداری زاهدان باید جلب مشارکت‌های مردمی و اعتماد عمومی، شفافیت فرآیند‌ها و عملکرد‌ها و مبارزه جدی با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی گفت:ما خواستار برقراری عدالت با روحیه جهادی هستیم و می‌خواهیم در خط شهدا حرکت کنیم.

وی گفت:امیدواریم شهردار زاهدان با عنایت به منویات مقام معظم رهبری حرکت و کار کند.

رییس شورای اسلامی زاهدان  گفت: امیدواریم شهرداری زاهدان با برنامه‌ریزی مناسب و شایسته به چالش‌های عدیده‌ای که در شهرداری وجود دارد از جمله معوقات پرسنل و مطالبات پیمانکاران پاسخ دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار