حجت الاسلام عباس عبداللهی گفت: شهید سلیمانی یک شخصیت مردمی و ملی است و برنامه‌های بزرگداشت وی با رویکرد مردمی برگزار شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نخستین دوره توانمندسازی طرح آدینه  افزود: امسال دهه دوم فاطمیه با سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی مصادف است و همه مبلغان استان باید در برگزاری آیین‌های عزاداری نکاتی را در دستور کار خود قراردهند.

وی ابراز داشت: در همین راستا هدف و رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در همه استان‌های کشور حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های مردمی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مصادف شدن ایام فاطمیه با سالگرد شهید سلیمانی یک ظرفیت گفتمان سازی را برای مجموعه‌های تبلیغی در کشور و سایر نهاد‌های انقلابی ایجاد کرده است، تصریح کرد: قرار بر این است تا همه مجموعه‌ها در ایام فاطمیه با توجه به ظرفیت گفتمانی شهید سلیمانی مساله تبلیغ را در قالب پرده خوانی، منبر، مسابقه و محتوا با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند "تبلیغ باید گفتمان سازی باشد" ارائه دهند.

عبداللهی ضمن اشاره به اهمیت مسئله جمعیت عنوان داشت: یکی از مظلومیت‌های رهبر معظم انقلاب توجه نکردن حاکمیت، مجموعه‌های دولتی، غیردولتی و انقلابی به مسئله بحران جمعیت است.

وی با یادآوری تحلیل‌ها و هشدار‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون این موضع اضافه کرد: به فرموده ایشان ایران یکی از نادرترین کشور‌ها در زمینه‌های عمران و آبادانی است و اگر دو برابر امروز جمعیت داشته باشیم می‌توانیم بدون کمترین نیاز به کشور‌های دیگر خود را به بهترین شکل اداره کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.