رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

۴۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته خواهد شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی ۴۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق روستایی کشور خواهد ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  در دومین روز همایش هم اندیشی مسئولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌های استانی کشور در مشهدگفت:واحد‌های مسکونی برای نیازمندان در روستاها با کیفیت و باتوجه به وضعیت هر منطقه ساخته خواهد شد تا نقش مهمی در مهاجرت معکوس ایفا کند.

او گفت: آنچه از بزرگان دینی فراگرفته ایم این است که کار در شرایط سخت، هنر است و اکنون در شرایط سخت هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  گفت: تحرک، خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی‌های بسیجیان جهادگر است . برای نیازمندان و محرومان کار کردن ارزش بسیاری دارد.

بختیاری گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار دادند باعث اتفاقات بسیار خوبی شد و مشکل نیازمندان را کمتر کرد.

همایش دو روزه هم اندیشی مسئولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌های استانی کشور در مشهد دیروز با هدف تبادل نظر و ارائه الگو‌های موفق در حوزه محرومیت زدایی آغاز به کار کرد.

کارگاه‌های تخصصی به میزبانی معاونت‌های بسیج سازندگی برای به اشتراک گذاری ایده‌های محرومیت زدایی نیز در حاشیه این همایش تشکیل شده است.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار