استاندار اردبیل بر پیش بینی نیاز استان در خصوص تامین کالا‌های اساسی برای شب عید به غیر از میوه تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: باید ذخیره سازی‌های لازم در خصوص کالا‌های اساسی شب عید از جمله مرغ و گوشت انجام شود.

او با اشاره به پیش بینی حدود ۵۰۰ تن سیب و ۹۰۰ تن پرتقال برای توزیع در آستانه عید در استان اردبیل خواستار انجام تمهیدات لازم برای تامین و توزیع آن از سوی دستگاه‌های متولی شد.

استاندار اردبیل در ادامه به ابلاغیه استفاده از نیرو‌های بسیج مستضعفان در طرح‌های نظارتی بازار خواستار بهره مندی از این ظرفیت با ارایه آموزش‌های لازم و همراهی ناظران با تجربه شد.

عاملی افزود: با توجه به نزدیک بودن شب یلدا و افزایش تقاضا برای برخی اقلام، این نیرو‌ها می‌توانند در طرح نظارتی ویژه شب یلدا همکاری کنند.

او در خصوص تولید و توزیع گوشت مرغ گفت: با توجه به تولیدی بودن استان ما در زمینه مرغ که از مزیت‌های استان اردبیل می‌باشد خروج مرغ با اخذ مجوز و خود اظهاری از استان تا اطلاع ثانوی بلامانع می‌باشد.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه از تفاهم نامه بین سازمان صمت و بسیج برای نظارت بیشتر و بهتر بازار خبر داد که بزودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.