فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۶ کیلو حشیش و یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک انبار شده در یک منزل مسکونی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر انبار مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی روستا‌های این شهرستان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران محل انبار مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند که در بازرسی از منزل ۳ کیسه حاوی ۳۶ کیلوگرم حشیش و ۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار فرشید گفت: مأموران در این رابطه یک متهم که قصد تحویل مواد افیونی به سوداگران مرگ را داشت، دستگیر کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.