در نشست بررسی پایش فضای کسب و کار استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد برای بهتر شدن اوضاع کسب و کار برنامه ریزی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دوست محمدی مسئول پایش فضای کسب و کار اتاق ایران در نشست بررسی و پایش فضای کسب و کار کرمان گفت: حتما این طرح اشکالاتی دارد، ولی باید از همه جوانب به آن توجه کرد تا بشود تصمیم درستی گرفت.

او افزود: یکی از مسائلی که وجود دارد ما در تعیین طبقه سهم جی دی پی و فعالیت‌های استانی را در نظر میگیریم، آن‌هایی که در سطح کشور تعداد جی دی پی بیشتری دارند نمونه بیشتری دارند و این در حالی است که ما کلا ۳۰۰۰ نمونه در کشور داریم.

او بیان داشت: تعداد واحد‌های موجود در استان کرمان مستقر در شهرک صنعتی سهم ۶۳ درصد را دارند و در خصوص تعداد واحد‌های پاسخگو در این زمینه سهم استان کرمان ۱۰ درصد است.

زینی وند استاندار کرمان در ادامه گفت: سهم استقرار و سهم بخش‌ها را باید مشخص کنیم، در نمونه گیری‌ها باید دقت لازم بیشتر شود.

او افزود: خواسته ما این است که محل‌های استقرار واحد‌های صنعتی داخل و خارج استان با واقعیت تناسب داشته باشد، این مورد در بخش‌ها هم رعایت شود و اگر پاسخگویی کامل نبود نمونه گیری بالا برود تا به سطح واقعی خود برسد.

طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی کرمان افزود: ما هم قسم شدیم که یک استان آینده داری را داشته باشیم و موضوع مشترک ما ایجاد یک استان توسعه یافته است.

او تصریح کرد: باید گفت که از جمله عواملی که بر بنگاه‌های اقتصادی اثر میگذارد فضای کسب و کار است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار