مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: برای کاهش تلفات در کمربندی شیراز نصب سرعت‌گیر بر اساس تصمیم شورای ترافیک انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری فارس در واکنش به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نصب سرعت گیر در کمربندی شیراز، گفت: کاهش آمار کشته شدگان تنها دغدغه ما در این محور است.

او با بیان اینکه سرعت زیاد، شدت تصادف را بالا می‌برد و افراد کشته می‌شوند، تصریح کرد: تلاش مان رسیدن سرعت ٥٠ کیلومتر در این محور است.

او با تاکید بر اینکه سرعت گیر برای سرعت ٥٠ کیلومتر طراحی شده است، گفت: دغدغه ما تنها جان مردم است و باید این واقعیت را پذیرفت که آسایش با ایمنی مقداری مغایرت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: اقدامات زود بازده از جمله خط کشی را انجام داده‌ایم تا سرعت مدیریت شود.

سیاهپور خاطرنشان کرد: نصب نیوجرسی، نصب سرعت‌گیر در محدوده شهری برای مدیریت سرعت‌ها، اصلاح روشنایی‌ها با همکاری شهرداری شیراز و ۲ دوربرگردان و بررسی دسترسی‌های غیرمجاز از پل عدالت تا تقاطع سلطان آباد در دستور کار قرار گرفته است.

او اضافه کرد: هم‌اینک ١٢ دوربین برای ثبت تخلف نصب شده است و بین ابتدای حجت‌آباد تا اداره کل پزشک قانونی فارس، سرعت ٥٠ کیلومتر مطابق قانون مناطق مسکونی پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه این مهم مصوبه شورای ترافیک بوده است، گفت: دادستانی نیز در این باره ورود کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار