سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان به این باشگاه واکنش نشان داد.

داوود سید عباسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه با ترزیق ۲ میلیارد تومان سرمربی تیم شهر خودرو شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد. همچنین من ۲ میلیارد تومان را از فاصله ۱۰ کیلومتری هم ندیدم چه برسد به اینکه این مبلغ را به باشگاه شهر خودرو بدهم. علاوه بر این، باشگاه شهر خودرو احتیاج به کمک ندارد و مدیران باشگاه به تعهدات خود عمل کردند و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را دادند. من با باشگاه شهر خودرو قرارداد بستم و پولی ندادم.

ما با گل استثنایی برابر صنعت نفت آبادان شکست خوردیم 

سید عباسی درباره شکست تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم تیم حریف فقط یک ضربه در چارچوب دروازه داشت و ما با یک گل استثنایی شکست خوردیم. این اولین بازی بود که هدایت تیم شهر خودرو را برعهده داشتم و از تلاش بازیکنان خود راضی هستم.

سید عباسی درباره وضعیت سرمربیگری تیم شهر خودرو گفت: من مذاکراتی با کوزین مربی ایتالیایی داشتم و طبق قول حمیداوی قرار شد که اگر کوزین سرمربی تیم شهر خودرو شد در آن صورت من به عنوان دستیار اول این مربی مشغول به فعالیت می‌شوم. در غیر این صورت یک دستیار ایرانی به خدمت می گیرم. 

کوزین هنوز جواب پیشنهاد سرمربیگری شهر خودرو را نداده است 

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه شهر خودرو ۲ گزینه خارجی برای هدایت تیم خود در نظر دارد، گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها کوزین گزینه خارجی است. من یک سال در شموشک در خدمت کوزین بودم و از توانایی اش خبر دارم. او درگیر کار‌های شخصی خود است. همچنین تاکنون جواب پیشنهاد ما را نداده است.

سید عباسی درباره نگرانی هواداران به نتایج ضعیف تیم شهر خودرو گفت: نگرانی هواداران به جا است. تیم شهر خودرو در ۱۰ هفته ۲ امتیاز کسب کرده که بدترین عملکرد را داشته است. البته من ۵ روز است که در خدمت این تیم هستم و همراه با بازیکنان تلاش خود را می‌کنیم که از این وضعیت خارج شویم. اتحاد و همدلی مسئولان ورزش استان خراسان رضوی با باشگاه شهر خودرو باعث می‌شود که شرایط تیم بهتر شود. ما نباید به دنبال مقصر باشیم و هر کسی باید به اندازه سهم خود مشکلی را برطرف کند.

او افزود: برخی از افراد می‌خواهند تمرکز تیم شهر خودرو را بهم بزنند، اما ما به کار خود با قدرت ادامه می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار