رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام تأکید کرد؛

بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با پیگیری و بررسی آمار ابتلا در مناطق مختلف منطقه و روند بهبودی بیماران و علت های جان باختن مبتلایان در ماه گذشته مشخص شد بیشترین آمار مبتلایان کرونا مربوط به واکسن نزده هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمد افکار رئیس دانشکده با بیان اینکه برخی شواهد در جامعه نشان دهنده کاهش توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضرورت پرهیز از اجتماعات است، گفت: با گذشت حدود دو سال از این اپیدمی، همچنان تا پایان کرونا فاصله داریم و ورود سویه های جدید بیماری نیز این نگرانی را افزایش داده است.


او ضمن قدردانی از کوشش شبانه روزی و خستگی ناپذیر و ایثارگرانه مدافعان سلامت در این بحران افزود: از مردم عزیز در خواست می کنم تا با ماسک زدن، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسینه شدن، همچنان مدافعان سلامت را تا قطع کامل زنجیره انتقال بیماری در راه مبارزه با کرونا همراهی کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با بیان اینکه کرونا همچنان در جامعه قربانی می گیرد ،ادامه داد: نباید کاهش آمارهای کرونایی و عبور از موج ششم کرونا، موجب غفلت جامعه از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود.


انتهای پیام//ز.ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار