استاندار یزد گفت: رئیس جمهور فردا به همراه جمعی از وزیران به استان یزد سفر خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد گفت: بازدید سرزده از بخش‌های مدنظر، دیدار با اقشار مختلف جامعه با ظرفیت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور در نشست شورای اداری استان و نشست مطبوعاتی از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان یزد است. 

او از حضور وزیران به عنوان نمایندگان ویژه دولت در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: بازدید از برخی طرح‌های شهرستانی، حضور در شورای اداری شهرستان‌ها و برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مردم از جمله برنامه‌های وزیران در سفر به شهرستان‌ها به شمار می‌آید.

استاندار یزد درباره نحوه انتقال درخواست‌ها و مطالبات مردم به رئیس جمهور تصریح کرد: سامانه ۱۱۱ بهترین و سهل الوصول‌ترین راهکار انتقال پیام‌ها و مطالبات مردمی است؛ بنابراین عموم مردم استان می‌توانند با شماره گیری این شماره سه رقمی، مطالبات خود را بیان و کد رهگیری مربوطه را دریافت کنند.

فاطمی گفت: سامانه ۱۱۱ از صبح امروز به صورت ویژه پذیرای دریافت مطالبات، نظرات و پیشنهاد‌های مردم استان است و تمام موارد عنوان شده به صورت دقیق، پیگیری شده و در چارچوب ضوابط قانونی و ظرفیت‌های موجود پاسخ داده می‌شود.

او ادامه داد: میز خدمت در دستگاه‌ها و ادارات کل استان با حضور معاونان وزیران برپا شده و مردم عزیز استان می‌توانند به صورت حضوری به دستگاه‌های مربوطه مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جمعه ۲۶ آذر در دوازدهمین سفر استانی خود به همراه برخی از وزرای هیئت دولت سیزدهم به استان یزد سفر می‌کند.

او ادامه داد: سفر‌های استانی رئیس جمهور با رویکرد جدید در دولت سیزدهم انجام می‌شود، در این سفر یک روزه وزیر کشور، وزاری آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و صنایع دستی، وزیر اقتصاد، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر ورزش و جوانان، وزیر جهاد کشاورزی، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند.

فاطمی گفت: در این سفر رئیس جمهور، وزیر میراث فرهنگی در شهرستان یزد، وزیر بهداشت در شهرستان خاتم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان ابرکوه، وزیر راه و شهرسازی در میبد، وزیر نیرو در تفت و وزیر ورزش و جوانان در میبد حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۹:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید که یکساله تا به امروز 110 میلیون داده ایم و هر بار پیامک میاد که اگه تا فلان تاریخ این مبلغ 50 میلیون را واریز نکنید به منزله حذف شما از این طرح است یک وامی در نظر بگیرد شوهر کارگر من از کجا بیاره ما از خورد و خوراک و پوشاک مان زدیم والا چه مسئولانی داریم