همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پرچم عزای مزین به نام ایشان بر فراز آسمان شیراز به اهتزاز درآمد و شهر رنگ و بوی دهه فاطمیه به خود گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آئینی با حضور دلدادگان و محبان اهل بیت (ع) و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پرچم عزای مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) بر فراز آسمان شیراز به اهتزاز درآمد و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) رنگ و بوی دهه فاطمیه به خود گرفت.

دخت نبی مکرم اسلام رو به سوی شهادت گام برداشت تا پرچم عزت و شرافت برای همیشه در آسمان اسلام به اهتزاز بماند.

شهرداری شیراز برای ادای احترام به ایام فاطمیه در پنج نقطه از شهر در مقابل حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع)، دروازه قرآن، پل امام حسن مجتبی (ع)، بوستان سایه و بوستان کوی وحدت اقدام به اهتزاز پرچم عزا کرده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه آیین اهتزاز پرچم عزای فاطمی در ۵ نقطه مرکزی شهر شیراز گفت: فضاسازی‌های شهری و مجموعه اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) باید با تکیه و تاکید بر استفاده حداکثری از توان مردمی و در شان سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.

مصطفی مشفقیان ادامه داد: اگر متولیان عرصه  فرهنگ عملکردی صحیح و سیاست‌گذاری عقلانی داشته باشند، فرهنگ ناب شیعی و معارف اهل بیت (ع) به درستی به نسل‌های بعد منتقل خواهد شد و سازمان فرهنگی شهرداری نیز با توجه به ماموریت و وظیفه ذاتی خود با تمام توان برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار