۷ کیلومتر از لوله خط انتقال نفت مارون در سرخون اردل تعویض شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود کیانی فرماندار اردل با اشاره به آلودگی نفتی سرخون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات این شهرستان گفت: ۷ کیلومتر از لوله خط انتقال نفت مارون در سرخون اردل تعویض و جابه جا شده است.

او افزود: آلودگی نفتی سرخون در خط لوله خط انتقال نفت مارون هر چند سال یک‌بار رخ می‌دهد و این حادثه در دهه اخیر ۲ مرتبه تکرار شد.


بیشتر بخوانید


کیانی عمر مفید لوله‌های انتقال نفت را ۳۵ سال دانست و اضافه کرد: عمر مفید خط انتفال مارون اصفهان براساس اعلام مسوولان این شرکت، افزون‌بر ۴۰ سال است.

او به عبور قسمتی از لوله خط انتقال نفت مارون از وسط شهر سرخون شهرستان اردل اشاره و تصریح کرد: احتمال بروز آلودگی نفتی در این قسمت برای اهالی سرخون یک تهدید است که در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، زندگی مردم این شهر تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

کیانی ادامه داد: خط لوله خط انتقال نفت مارون متولی مشخصی در چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل ندارد، اما شرکت‌های فرامنطقه‌ای مانند مارون و کارون ۴ می‌توانند نماینده تام‌الاختیار در محل مستقر کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
از نظر ایمنی هم درست نیست و اینکه این خط انتقال از شهر میگذرد باید به فکر راه چاره ،تعویض خط و یا به فکر عبور خط از بیرون شهر باشند‌
آخرین اخبار