فرماندار بناب با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت شهید سلیمانی گفت:زوایای مختلف زندگی و روحیات شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای مردم بیان شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهریار فتحی فرماندار بناب  عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دلیل نفوذ این شهید بزرگوار در قلب مردم را جهات باطنی و معنوی ایشان معرفی کرد و گفت: اخلاص رمز موفقیت‌ها و محبوبیت شهید سلیمانی بود.

اوافزود: او برای خود هیچ شأنی قائل نبود و در برابر، ولی فقیه مطیع محض بود.

در تمام انتصابات فتنه ۸۸ باید خط قرمز باشد

این گزارش می‌افزاید،سرهنگ یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این جلسه گفت: حماسه ۹ دی حرکتی برگرفته از شور و شعور مردم بود که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب بر اغتشاشات ۸ ماهه سال ۸۸ که توسط اتاق‌های فکر دشمنان طی چندین سال طراحی شده بود، فائق آمدند.

او افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

او با بیان اینکه هنوز هم عده‌ای برای صحبت از فتنه لکنت گرفته‌اند؛ اظهار کرد: در آن مقطع برخی از خواص و آیت الله‌ها نیز مردود شدند در حالی که مردم از این امتحان قبول شده و سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تأکید بر اینکه همچنان فتنه ۸۸ در انتصاب مسئولین بایستی به عنوان خط قرمز باشد؛ افزود: مسئولین بی بصیرت در آن مقطع رسوا شدند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری خاطرات و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حفاظت از آرمان‌های انقلاب گفت: استمرار حماسه ۹ دی پیمودن راه شهید سلیمانی است.

او تصریح کرد: از نهم تا ۱۵ دی ماه بنام هفته بصیرت نام گذاری شده که امیدواریم مراسمات مختلفی در شأن این مناسبت و در شأن شهید سلیمانی در سطح شهرستان برگزار شود.

ولایت مدار کسی است که پشت سر رهبری حرکت کند

بر پایه این گزارش، رضا لعلی بخشدار مرکزی بناب نیز در این جلسه گفت: شهید سلیمانی سرباز بی منت ولایت بود که این مسیر نورانی را طی کرد و با سعادت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اوبا بیان اینکه همه ما وظیفه داریم روحیه ایثار و شهادت سردار قاسم سلیمانی را در ادارات ترویج و نهادینه کنیم.

اواظهار کرد: دشمن در صدد این است که فرزندان شهید و نیرو‌های ایثارگر را در ادارات تخریب کند و بین نیرو‌های مؤمن و انقلابی تفرقه بیندازد، ولی نخواهیم گذاشت دشمنان به این اهداف شوم خود دست یابند.

لعلی نماینده دولت در امور روستا‌های بناب از آمادگی بخشداری و دهیاری‌های شهرستان برای برگزاری مراسمات حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در کل روستا‌های شهرستان خبرداد و گفت: باید قدردان رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا باشیم و آن‌هایی که درطول ۸ سال دفاع مقدس برای این نظام و انقلاب زحمت کشیدند، تجلیل کنیم.

 اوتصریح کرد: ولایت مداری با حرف زدن و شعاردادن تحقق نمی‌یابد. ولایت مدار و سرباز حاج قاسم سلیمانی کسی است که پای خود را جای پای رهبر گذاشته و مسیر ولایت را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.