منابع خبری اعلام کردند ۳ شهرک‌نشین صهیونیست طی یک عملیات تیراندازی در نزدیکی نابلس در فلسطین اشغالی، کشته و زخمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه عبری زبان معاریو از وقوع یک عملیات در نزدیکی شهرک تخلیه شده «حومش» در مسیر نابلس و جنین در کرانه باختری خبر داد.

براساس این گزارش و به دنبال تیراندازی در این اتفاق که از یک خودروی در حال حرکت انجام شده است، چند صهیونیست نفر زخمی شده‌اند.

منابع صهیونیستی می‌گویند که ۳ صهیونیست زخمی شده‌اند که حال یکی از آن‌ها به شدت وخیم و کانال خبری الاقصی گزارش داده است که این صهیونیست به هلاکت رسیده است. به گزارش برخی منابع رسانه‌ای یک فروند بالگرد ارتش این رژیم زخمی‌ها را منتقل کرده است.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله عملیات جستجو برای یافتن مجریان این عملیات در اطراف شهرک صهیونیستی حومیش را آغاز کرده‌اند.

منابع خبری نیز از برپایی ایست‌وبازرسی در نزدیکی محل این حادثه و نیز مناطق اطراف خبر دادند.

به گفته منابع خبری صهیونیست طی هفته‌های گذشته، چندین هشدار از سوی سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر در مورد هسته‌هایی که قصد انجام حملات تیراندازی را داشتند، وجود داشته است.

شبکه کان اسرائیل گزارش داد تحقیات اولیه نشان می‌دهد مجریان این عملیات در کنار جاده کمین کرده و به سمت خودروی شهرک نشین‌ها تیراندازی کرده‌اند.

به گفته منابع عبری زبان یکی از زخمی‌ها چندماه پیش نیز در قدس مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود، اما توانسته بود نجات پیدا کند.

منابع رسانه‌ای تصویر خودروی شهرک‌نشین‌های صهیونیست که در شهرک صهیونیستی حومش در معرض تیرانداری قرار گرفت را منتشر کرده‌اند.

تصویر خودروی شهرک نشین های صهیونیست که در شهرک نشین حومش در معرض تیرانداری قرار گرفت 01

تصویر خودروی شهرک نشین های صهیونیست که در شهرک نشین حومش در معرض تیرانداری قرار گرفت 02

تصویر خودروی شهرک نشین های صهیونیست که در شهرک نشین حومش در معرض تیرانداری قرار گرفت 03

تصویر خودروی شهرک نشین های صهیونیست که در شهرک نشین حومش در معرض تیرانداری قرار گرفت 04

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار