امام جمعه قزوین گفت : مسئولان به صورت شبانه روزی برای بهبود وضعیت زندگی و نجات مردم از گرانی تلاش کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در آیین خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شهر پاک یعنی شهری که همه احساس امنیت کنند، یعنی شهری که شاهد عدالت و انصاف در همه زوایای شهر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از مسئولان خواست با تلاش شبانه روزی برای بهبود وضعیت زندگی مردم و نجات مردم از گرانی و آشفتگی بازار تلاش کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به افتتاح فاز دوم پروژه نسیم شمال قزوین و گرامیداشت هفته حمل و نقل گفت: این پروژه در رفت و آمد و آسایش مردم نقش به سزایی دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: رهبر معظم انقلاب بیاناتی را در خصوص فرصت‌های اقتصادی و کشاورزی استان بیان کردند که هنوز نتوانسته ایم مطالبات رهبری را درباره استان اجرا کنیم.

خطیب جمعه قزوین گفت: امیدواریم در دولت جوان و انقلابی و مسئولان و مشارکت مردم بتوان مطالبات رهبری را دنبال کنیم.

امام جمعه قزوین افزود: بنا به روایتی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در این ایام داریم که سرتاسر زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) درس تقوا برای زنان و مردان جامعه ماست.

وی گفت: می‌دانیم وقتی بنا بر این است که فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جهان شود، در وهله نخست باید بانوان پیرو آن حضرت این الگو بودن را نشان بدهند و با تاسی از حضرت زهرا (س) آن گونه شوند که حضرت می‌پسندد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح، گفت: ایشان استاد حوزه و دانشگاه بود که دست نابکار آمریکا از آستین منافقین به در آمد و این عالم فرهیخته را به شهادت رساند و به همین مناسبت سالگرد شهادت ایشان روز وحدت حوزه و دانشگاه است که دو بال پرواز برای جامعه ما به حساب می‌آیند و ضرورت دارد حوزه با دانشگاه و دانشگاه با حوزه ارتباطات صمیمانه برقرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.