منابع یمنی اعلام کردند نیرو‌های دولت نجات ملی این کشور در حال حاضر به نزدیکی مرز یمن با عربستان رسیده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الصحافه الیمنیه، بنابر اعلام منابع محلی در یمن ساعاتی پیش نیرو‌های دولت نجات ملی این کشور به نزدیکی مرز یمن با عربستان رسیده و در حال حاضر بنابر گزارشات اخیر درگیری نیرو‌های یمنی با مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان در مناطق بیابانی ما بین استان الجوف و مرز جنوبی عربستان ادامه دارد.

شاهدان عینی نیز فاش کردند که عناصر ائتلاف بار‌ها با جنگنده به نیرو‌های یمنی حمله کرده و تعدادی از آن‌ها را شهید کردند، اما یمنی‌ها از مناطق راهبردی که بدست آورند عقب‌نشینی نکردند و در مناطقی مانند الیتمه در شهرستان الشعف حضور دارند.

این منابع آگاه اعلام کردند که نیرو‌های یمنی به شدت در حال مقابله با متجاوزان هستند و تا زمانی که پیشروی قابل توجهی به دست نیاورده‌اند قصد ندارند میدان را خالی کنند.

پس از گذشت نزدیک به هفت سال از شروع تجاوز از سوی یک ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و امارات و با حمایت آشکار آمریکا و انگلیس، نیرو‌های یمنی اعم از ارتش و کمیته‌های مردمی مناطق بسیاری را آزاد کردند و به دنبال آزادسازی استان راهبردی مأرب نیز هستند. این استان از اهمیت بسیاری برخوردار است و عناصر وابسته به ائتلاف با اینکه آخرین سنگر‌های خود را در مأرب از دست داده‌اند، اما همچنان آن را ترک نکرده‌اند.

عشایر و قبایل یمنی هم از ظلم و بی‌عدالتی ائتلاف و مزدوران آن به تنگ آمده‌اند و به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیوسته و قصد دارند برای آزادی کشور خود از چنگ متجاوزان بجنگند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۵:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
یمنی ها ب تجهیزات جنگی پیشرفته مجهز شن میتونن رژیم سعودی رو ساقط کنن

چندین سال واقعا قدرت و ایمان شون و ب دنیا نشون دادن با وجود اون همه ظلم و ستم
آخرین اخبار