تصادف در محور نقده به ارومیه ۳ فوتی برجا گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از تصادف و برخورد ۲ دستگاه (سواری پژو ۴۰۵ و وانت نیسان سایپا) در محور نقده به ارومیه که منجر به آتش سوزی خودرو‌ها و فوت ۳ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر جعفرزاده اظهار کرد: این حادثه در ۴۳ کیلومتری محور نقده به ارومیه، بالاتر ایلانلی داغی نرسیده به روستای جلبر اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، اعضا تیم نزدیکترین پایگاه برای رها سازی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: تیم پایگاه امدادو نجات جاده‌ای بین شهری حیدرآباد جمعیت هلال احمر شهرستان نقده بعد از حضور در محل حادثه که خودرو‌ها دچار آتش سوزی و ۳ نفر فوتی داشت، ضمن اقدام به اطفاء حریق کرده با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک فوتی‌های گرفتار شده در داخل خودرو‌ها را رها سازی کرده پس‌از قراردادن درکیسه جسد به مراجع ذیصلاح و نیرو‌های انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

ایشان افزود، با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی جاده هادرمحور‌های مواصلاتی، از رانندگان محترم تقاضا داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، احتیاط و دقت مضاعف در رانندگی از وقوع حوادث غیر قابل جبران پیشگیری نمایند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.