معاون آموزش و پیشگیری آتش نشانی رشت گفت: آموزش نکات ایمنی موجب افزایش مصونیت از خطر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حبیب موحدی، معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت از آموزش ایمنی و آتش نشانی به نگهبانان ادارات و شرکت‌های مختلف خبر داد و گفت: آموزش کارکنان، نیروی انسانی در تمامی ادارات، شرکت ها، کارخانه ها و... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: پیشگیری از بروز حوادث و یا پیشگیری از گسترش هر گونه آتش سوزی و رخداد‌های ناگوار که گا‌ها موجب خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر است، توسط افراد حاضر در محل به جهت آگاهی از دانش تخصصی انکارپذیر خواهد بود.

معاون آتش نشانی رشت اظهار داشت: برخورداری از دانش استفاده از وسایل اطفای آتش، آگاهی از خطرات محل کار، چگونگی بروز حوادث، ماندن و یا نحوه صحیح فرار از محل حوادث، سرعت عمل در فراخوان و استمداد از نیرو‌های امدادی بسیار پر اهمیت و حیاتی است.

موحدی ادامه داد: آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی یکی از عواملی است که در کنار استمرار آن می‌تواند موجب افزایش مصونیت از خطر شود.

او با اشاره به آموزش ایمنی بالغ بر ۳۵ نفر از نگهبانان ادارات و شرکت‌های متعدد توسط تیم آموزشی این سازمان ۱۴۰۰ گفت: آموزش ایمنی و آتش نشانی برای نگهبانان از آنجایی که اکثریت به صورت شبانه روزی حضور فیزیکی داشته و از تمامی فضای محل خدمت خود اطلاع و آگاهی دارند دارای اهمیت ویژه است.

 آموزش ایمنی و آتش نشانی به نگهبانان ادارات

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت تصریح کرد: کشف فوری حادثه در ساعات غیر اداری و رفتار صحیح و اطلاع آن به نیرو‌های امدادی از عوامل تأثیرگذار در کاهش خسارات ناشی از حوادث است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.