مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همایش ۳۸ طلبه و روحانی شهید استان اردبیل با موضوع شهدای روحانی بصیرت و انقلابی‌گری با مشارکت نهادها و ادارات برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سیاح، مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:  مقرر است در اسفند ماه امسال کنگره ملی شهدای روحانی در شهر مقدس قم برگزار شود که به عنوان پیش مقدمه این کنگره، همایش 38 طلبه و روحانی شهید استان اردبیل با موضوع شهدای روحانی بصیرت و انقلابی‌گری در استان با مشارکت نهادها و ادارات برگزار می‌شود.

او بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی نسل جوان با سیره شهدای روحانی، رزمندگان و ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس است که ما به عنوان بازماندگان شهدا باید با عمل به وصایای شهدا کمترین دین خود را به آنها ادا کنیم و راهشان را ادامه دهیم.

سیدسیاح ادامه داد: روحانیت همیشه به عنوان صدای رسای انقلاب عمل کرده‌اند و در شرایط دشوار همچون دفاع مقدس پرچمدار ولایتمداری و ایثار و گذشت بوده‌اند که این ظرفیت روحانیت بی‌نظیر است.

مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: روحانیت همیشه دغدغه دین و مذهب داشته است و هم اکنون نیز همین دغدغه را دارد که این مسئله شایسته تقدیر است.

او با اشاره به وجود روحانیون با سابقه در شهرهای مختلف استان در زمان دفاع مقدس، تبلیغ و اطلاع‌رسانی آنها در شهرهای مختلف،اشاره کرد و افزود: حضور آن‌ها باعث شکل‌گیری اعزام‌های پرشور جوانان به جبهه‌ها و ارسال محموله‌های مختلفی از کمک‌های مردمی به جبهه‌ها شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.