حیدری از برگزاری کارگاه آموزش عکاسی بمنظور آمادگی و حضور عکاسان استان و علاقمندان به این هنر در یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی فردا ۲۴ آذرماه در شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش ابوالحسن حیدری گفت : کارگاه‌های آموزش عکاسی بمنظور آمادگی، کسب مهارت برای تولید آثار فاخر و حضور عکاسان استان در یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی با حضور اساتید برجسته حوزه عکاسی استان برگزار می‌شود.

او گفت : علاقمندان راز و جرگلانی با حضور در این کارگاه می‌توانند آموزش‌های عکاسی را زیرنظر «داریوش اورانوس بخت» از اساتید برجسته حوزه عکاسی استان فرا گیرند.


بیشتر بخوانید 


حیدری گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده برگزاری این کارگاه‌های آموزشی تا پایان آذرماه در شهرستان‌های گرمه و جاجرم نیز برگزار خواهد شد.

او گفت : شرکت در این کارگاه‌های آموزشی برای عموم آزاد و رایگان است.

حیدری گفت : درحال رایزنی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها جهت برگزاری کارگاه‌هایی با استفاده ازظرفیت هنرمندان و اساتید خود استان‌ها هستیم.

او گفت : یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی از سه بخش حرفه‌ای شامل عکس‌های تهیه‌شده با دوربین‌های حرفه ای، مرتبط با موضوع جشنواره شامل تک عکس، مجموعه عکس و مولتی مدیا، بخش جنبی نیز شامل عکس‌های و یادگاری خانوادگی در حرم امام رضا ع (دوربینی یا موبایلی) و بخش ویژه هم عکس‌های با موضوع دلتنگی برای امام رضا (ع) در ایام کرونایی، توسل به امام رضا (ع) برای بیماران کرونایی و... است.

حیدری گفت :  آخرین مهلت دریافت آثار ۱۵ بهمن ماه امسال و داوری و ارزیابی آثار ۲۰ بهمن ماه و مراسم پایانی جشنواره نیمه اول اسفندماه امسال خواهد بود و  علاقمندان در سراسر کشور می‌توانند با ثبت نام در سایت portal.shamatoos.ir و یا از طریق پست الکترونیک aksrazavi۱۱@gmail.com نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۸۳۲۲۳۵۳۳۰ و ۰۹۱۵۳۸۴۴۶۸۳ دبیر تخصصی جشنواره احسان کمالی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.