محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از بازی با ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان دوشنبه و سه شنبه هفته جاری باید ۲ بازی دوستانه برابر تیم ملی ایتالیا برگزار کند. کادر فنی تیم ملی برای این مسابقه ۱۴ بازیکن را به اردو دعوت کرده است. در لیست اعلام شده از سوی ناظم الشریعه فقط ۷ نفر از بازیکنانی که در جام جهانی لیتوانی حضور داشتند به بازی با ایتالیا دعوت شده اند و بقیه بازیکان جوانانی هستند که از دل لیگ به تیم ملی معرفی شده اند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از بازی با تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: بازی با ایتالیا از ۸ ماه پیش برنامه ریزی شده بود. در این مدت ما ۲ بار با مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا در تماس بودیم. با توجه به اینکه ایتالیایی‌ها در شرایط خوبی قرار نداشتند به همین دلیل مهیا شدن این دیدار فراهم نمی‌شد.

حسین طیبی سرآمد همه بازیکنان مشهد است

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: بازی با ایران آخرین دیدار تدارکاتی ایتالیا قبل از حضور آن‌ها در مسابقات قهرمانی اروپا است. ایتالیایی‌ها برای بازی با ایران بازیکنان با تجربه‌ای را دعوت کرده‌اند و حتی دروازه بان ۳۷ ساله آن‌ها هم در این بازی حضور دارد. دیدار با ایتالیا می‌تواند دستاورد خوبی برای بازیکنان ما باشد تا با تیم‌های قدرتمند جهان تنه به تنه شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره گل زیبای حسین طیبی ملی پوش ایران با لباس تیم بنفیکای پرتغال بیان داشت: بازیکنان مشهد همه این کاره هستند، اما حسین طیبی سرآمد همه بازیکنان مشهد است. او بار‌ها از این گل‌ها به ثمر رسانده است و از جمله بازیکنان با ارزش ایران به حساب می‌آید. حسین طیبی در جام جهانی فقط یک بازی دیرتر رسید و اگر او می‌توانست برای ما به میدان برود، قطعا کمک زیادی به تیم ملی می‌کرد.


بیشتر بخوانید


بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا در شهر پارما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار