جلسه مشترک سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان با مسئول ستاد مردمی دومین سالگرد سردار دل‌ها در محل اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان  گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه مقاومت بیش از ده کمیته در شهرستان فعالیت خود را شروع کرده اند.

او خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن سالگرد سردار دل‌ها با دهه فاطمیه طبق برنامه مدون در اکثر مساجد شهرستان مراسم روضه خوانی و عزاداری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی ادامه داد: مراسم ویژه دومین سالگرد سردار دل‌ها به همراه بیستمین یادواره شهدای شهر کوهبنان و یادواره پنج شهید گمنام در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد: کمیته رسانه و فضای مجازی نقش مهمی در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها دارد لذا مقرر شد هر شب بخشی از وصیت نامه شهید سلیمانی در فضای مجازی قرار داده شود و مسابقه از وصیت نامه سید الشهدای مقاومت برای دانش آموزان برگزار شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان افزود: مقرر شد تا از وجود دانش آموزان و دانشجویان در راستای تولید کلیپ از زندگی نامه سردار دل‌ها استفاده شود.

در ادامه احمد نیکخواه گفت: در راستای ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد سردار دل‌ها کمیته برگزاری مراسم سالگرد در شهرستان تشکیل و با ایجاد کمیته‌های رسانه و فضای مجازی، بانوان و خانواده، ورزش و جوانان، تبلیغات، فرهنگی اجتماعی، مواکب، اصناف و بازاریان، دانش آموزی و دانشجویی کار خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم آغاز کردند.

او در ادامه بیان کرد: تمامی فعالیت‌های این کمیته‌ها به صورت خود جوش و مردمی می‌باشد لذا عموم مردم می‌توانند در راستای باشکوه‌تر برگزار نمودن این مراسم همکاری کنند.

مسئول ستاد مردمی مراسم سالگرد سردار دل‌ها افزود: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمر شریفش از این جبهه به آن جبهه رفت تا بتواند حامی مظلومان و مستضعفان باشد و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسید.

او بیان داشت: اخلاص، ولایت مداری، مردم داری، پرهیز از شهرت، صداقت، دشمن ستیزی، تمسک به حضرت حق و توسل به اهلبیت و. از مهمترین ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

نیکخواه ابراز داشت: سردار دل‌ها که یکی از سرداران مشهور و مطرح در عرصه‌های نظامی بود همواره خود را سرباز ولایت و رهبری می‌دانست و این مهم را در عمل ثابت کرد.

او تصریح نمود: سردار دل‌ها در بند بند وصیت نامه خود ولایت مداری را توصیه می‌کند شخصیتی که حضورش در میدان جنگ ترس در دل دشمن می‌انداخت زندگی بسیار ساده‌ای داشت.

مسئول ستاد مردمی دهه مقاومت ابراز داشت: حضور سردار دل‌ها باعث شکل گیری جبهه مقاومت در بسیاری از کشور‌ها شد و در نهایت زمینه را برای شکست و نابودی استکبار جهانی رقم زد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار