رویداد استارتاپی بیاتِک سمنان با ۱۲ ایده به ایستگاه پایانی رسید

مدیرمرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: ۱۲ ایده از میان ۱۲۲ ایده ارائه شده در رویداد استارتاپی بیاتک به مرحله پایانی راه یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالمحمد کاشیان مدیرمرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت رویداد استارتاپی بیاتک در استان سمنان با محوریت کسب و کار‌های خانگی، صنعت، معدن، فناوری اطلاعات، گردشگری و کشاورزی در حال برگزاری است.

او افزود: با اعلام فراخوان ارسال ایده در پایان مهرماه ۱۴۰۰ در مرحله اول این رویداد ۱۲۲ طرح ثبت نام کردند که پس از داوری ۶۶ طرح به مرحله بعد راه یافتند.

کاشیان ادامه داد: پس داوری‌های اولیه، از بین ۶۶ طرح، ۱۲ طرح برتر با قابلیت پذیرش در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به مرحله نهایی صعود کردند.

او افزود: ۱۲ طرح برتر در مرکز رشد و ۲۲ طرح نیز در مرکز نوآوری با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امکان پذیرش دارند.

مدیرمرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یادآور شد: مراسم اختتامیه و تقدیر از ایده‌های منتخب روز چهارشنبه یکم دی۱۴۰۰ در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می‌شود و از ۶ ایده برگزیده قدر دانی می‌شود.

مدیرمرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ابرازداشت: سه ایده برگزیده متعلق به بانوان است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.